tisdag 13 september 2011

Raw web-shopping!

Idag kom mina raw food-paket från Renée Voltaire och Raw food shop. Tjohoo! Vad otroligt mycket smaskigt det var i dem, ni kan aldrig ana!

jag har köpt, lakrits, incabär (underbara!!!), nyponpulver, kokossocker (gudagott!), agavesirap, lantbuljong, baobaopulver, vetegräs, cashew, mandel, kakaosmör, kokosolja, bovetecrunch, oliver, miso, kokoschips, tamari och torkade äppeltärningar. PARTY!

Nu dricker jag nektarin och nyponsmotthie som är superdupergod och så blandade jag kakaosmör, agavesirap, raw kakaopulver med kokoschips och ställde i kylen en stund. Vilket supersmaskigt godis det blev!

1 kommentar:

maria sa...

Alltså när jag läser den här bloggen är jag inte ett dugg sugen på lchf längre! känns bara ofräscht! vill hellre hoppa direkt till raw-käkandet... får se hur jag gör :)